خدمات و محصولات ویژه انتخابات , کاندیدها و ستادهای تبلیغاتی

کشور عزیزمان ایران ظرف چند ماه آینده مرحله مهمی از تاریخ خود را تجربه خواهد کرد. نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران اکنون به چالشی بزرگ در میان جناح های سیاسی و افکار عمومی بدل شده است. مجلس نهم با نمایندگان  منتخب ملت در یک نگرش کلی می تواند تاثیرگذار ترین دوره مجلس را تجربه کند. تقارن حضور و فعالیت مجلس آینده در دو بعد ملی با برنامه پنجم توسعه کشور و برنامه کلان بیست ساله  که در هر دو آنها اساس و شاخص توسعه بر مینای دانایی محوری قرار گرفته است و در بعد بین المللی تجربه جامعه اطلاعاتی جهانی در هزاره سوم و گفتمان های موجود می تواند نقش تعیین کننده و مهمی را برای مجلس شورای اسلامی نهم و نمایندگان آینده تصویر کند.


بزرگترین و مهمترین ابزارهای رسانه ای انتخابات های پیشین رادیو، تلویزیون بودند و بسیاری از مردم مبنای تصمیم گیری خود را جلسات مناظره ای و یا فرصت های تبلیغی قرار می دادند که صدا و سیما در اختیار کاندیداها می گذاشت.

این در شرایطی بود که تا دور ششم انتخابات به دلیل شرایط خاص کشور و آشنایی مردم با افراد شاخص نظام معمولا گرایش اکثریت آرا از پیش قابل پیش بینی بود و این موضوع اثر رسانه ها را بر سرنوشت انتخابات تا حدی  بی تاثیر و کم رنگ می ساخت.

دولتی بودن صدا و سیما و تمام خبرگزاری های فعال باعث شد علاقه مندان به انتشار اخبار و تحلیل هایی که از کانال های غیر دولتی قابل نشر بود با راه اندازی وبلاگ ها و پس از آن سایت های اینترنتی تاریخ جدیدی را برای ژورنالیسم تحلیلی-خبری در وب رقم بزنند. مقبولیت اینترنت به عنوان رسانه بین المللی به حدی زیاد شد که بسیاری از علمای مذهبی ایران و همچنین رجال سیاسی در فاصله  سالهای 1380 تا 1384 راه اندازی سایت اینترنتی را  تجربه کردند.

حضور و فعالیت رجال سیاسی مختلف در جوامع مجازی اینترنتی همچون اورکات، گفتگوی مسولان دولتی در اینترنت با جوانان، راه اندازی سایت ها و وبلاگ های شخصی توسط ایشان و... همه باعث شد روز به روز  حساسیت و توجه  مسئولان نظام به اینترنت افزایش یابد و نتایجی که گروندگان به این رسانه کسب کرده بودند عطش برخورداری و تجربه را در دیگران نیز بر افروخت.

رجال سیاسی برای حیات سیاسی نیازمند مخاطب هستند و کم رنگ شدن نقش مطبوعات در میان رسانه های ایران( که از کاهش قابل توجه تیراژ روزنامه ها در سالهای 1377 و 1378 نسبت به زمان حال قابل استنباط است) توجه ایشان را به موضوع رسانه بیشتر کرد.


تیراژ  بالای روزنامه ها در سال های مذکور نشان از آن داشت که کشور توان پذیرش مطبوعات حتی با گستره و تنوع کمی و کیفی و فکری بیش از این را نیز دارد اما با بسته شدن یکباره نشریات یومیه در برهه ای خاص هزاران نفر از مخاطبان این نشریات که دریچه رسانه ای خود را از دست رفته می دیدند هرگز به انفعال نرسیدند و در یک گردش نوین به سوی وب و اینترنت روی آوردند و این رسانه بین المللی را منبع خبری خود قرار دادند. مزیت جدیدی که اینترنت برای این گروه به همراه داشت دسترسی ساده تر به دیگر اخبار و تحلیل های ارائه شده از سوی منابع ایرانی خارج از کشور و منابع خارجی بود.

 باری در چنین شرایطی رجال سیاسی که برای دوام حیات سیاسی خود نیازمند به تریبون هایی بودند که مخاطبان بیشتر، موثر تری داشته باشد این بار گام به دنیای وب گذاشتند و از این طریق خود را با فناوری های جدید و نیاز های مخاطبان همگام ساختند.

مجموعه فنی و مهندسی نوید کمالی مجموعه ای متشکل از جوانان متخصص و دانشگاهی دارای تخصص و تجربه  کاری حرفه ای در حوزه های خاص فناوری اطلاعات , امنیت و تبلیغات رسانه ای می باشد .

این مجموعه با توجه به در پیش بودن دور نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی مبادرت به تشکیل کار گروهی ویژه جهت ارائه خمات مشاوره ای و اجرایی مبتنی بر فناوری اطلاعات به  ستادها و کاندیداهای انتخابات نموده است .

این مجموعه فعالیت خود را در سال 1389 و با توجه به خلاء موجود در بخش نرم افزارهای ایمن تحت وب و با استفاده از دو عامل مهم (تکنولوژی روز - نوآوری) و با مد نظر قرار دادن ارزشها و باورهای حرفه ای و مطالعات کمی و کیفی در حوزه سیستم های یکپارچه مدیریت تحت وب و شبکه های محلی با همکاری متخصصان و مشاوران مجرب و با سابقه داخلی و خارجی به منظور طرح , توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با نگاهی به آینده آغاز نمود .

کلیه پروژه ها و محصولات این مجموعه با معماری چند لایه (N-Tier) بر پایه مفاهیم شی گرائی     (Object Oriented) بوده و با تکیه بر آخرین تکنیکهای ایمن سازی و حفظ محرمانگی اطلاعات در فضای تبادل اطلاعات طراحی و عرضه می شوند .

12 اسفند امسال روز انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی کشورمان است.بدون تردید کاندیداهای محترم تلاش خواهند نمود تا برنامه ها و تبلیغات خودشان را به سمع ونظر مخاطبین خود در حوزه انتخابیه اشان برسانند.بطور مسلم امروزه با گسترش  و پیشرفت تکنولوژی امکانات اطلاع رسانی گذشته کارایی و موثر بودن خود را از دست داده اند.

فنآوری های خدمات مکان محور (Location base Services)، محتوا و چند رسانه‌ ای بر مبنای درخواست (Multimedia on Demand)،شبکه های خصوصی تلویزیونی(IPTVانتقال صوت و تصویر بر روی موبایل و برگزاری نشستهای انتخاباتی بر پایه ویدیو و از راه دور وVoIP از ابزارهای منحصر به فردی است که توسط مجموعه فنی و مهندسی نوید کمالی قابل ارائه است .

با توجه به حساس بودن موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی مجموعه  فنی و مهندسی نوید کمالی با بهره گیری از آخرین دستاوردهای دانش امنیت و اتخاذ حداکثر سطوح ضرایب امنیتی برای کلیه محصولات و خدمات آرامش خاطر  و برنامه ریزی هدفمند را برای شما به ارمغان می آورد .

 

طراحی و توسعه وب سایت شخص کاندیدا

  زندگی نامه – آثار – اهداف – برنامه ها – آلبوم تصاویر- نظر سنجی  – پخش زنده سخنرانی ها - ...

طراحی و پیاده سازی پورتال جامع ستاد انتخاباتی (سامانه مدیریت مرکزی ستاد)

 سنجش و آمارگیری لحضه ای اطلاعات درخواستی از  ستادها – ارتباط لحظه ای با ستادها و اعضاء تعریف شده هر یک از ستادها– انتقال و تبادل اطلاعات بین ستادی بصورت آنلاین و رمزنگاری شده -  کنترل وضعیت ستاد و رویدادهای درون ستادی در سطح منطقه – ارسال اطلاعات و دستورالعملهای خاص و فوری به تلفن همراه و آدرس پست الکترونیک اعضاء و هواداران ستاد -  . . .

طراحی و پیاده سازی سامانه های یکپارچه مدیریت  اعضاء و هواداران
مدیریت تبلیغات و وضیعت کلید واژه های مرتبط با حوزه انتخابیه و شخص کاندیدا در موتورهای جستجو مانند  Google  و  پارسیک

تعریف نمایش تبلیغات شخص کاندیدا در موتورهای جستجو  بر حسب کلید واژه های مختلف مورد استفاده و کاربرد توسط کاربران در سطح حوزه انتخابیه .

حذف تبلیغات سایر کاندیداها از موتورهای جستجو بر حسب کلید واژه برای بازه های زمانی خاص .

•طراحی و اجرا سازی کمپین های تبلیغاتی در فضای مجازی
•سامانه خدمات مکان محور کاندیداهای نمایندی مجلس نهم

ارائه نقشه های دقیق از محلهای تبلیغاتی حوزه تبلیغاتی کاندیدا
کنترل و ارتباط با افراد مختلف تحت نظارت

ارائه بصری و برنامه ریزی محل چینش ستادهای تبلیغاتی کاندیدا

برنامه ریزی تبلیغات بر پایه موقعیتهای جغرافیایی و نقشه های تحلیلی

•سامانه‌ تلویزیون اختصاصی بین ستادهای تبلیغاتی کاندیدا
•سامانه‌ کنفرانسهای تصویری فضاهای باز ستاد مرکزی کاندیدای نمایند‌گی‌
•طراحی و پیاده سازی سامانه های هوشمند تبلیغات صوتی , تصویری
•طراحی و پیاده سازی سامانه های هوشمند افکارسنجی  و نیاز سنجی مبتنی خطوط تلفن ثابت و همراه بدون نیاز به اینترنت در سطح منطقه (مناطق شهری – روستایی - عشایری)
•پیاده سازی سیستم نظارت و کنترل امنیت و ترددهای درون ستادیدر سطح حوزه انتخابیه
•طراحی و پیاده سازی سامانه های ارتباط مردمی
•طراحی و پیاده سازی سامانه های گفتمان و مناظره  برخط ویژه هواداران
•طراحی و ساخت بازیهای جذاب با محوریت انتخابات و کاندیدا ویژه رایانه و تلفن همراه
•طراحی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی کاندیدا ویژه پخش در شبکه مبتنی بر تلفن همراه بصورت رایگان
•بررسی و آمارگیری وضعیت تبلیغاتی و رسانه ای سایر رقبا بصورت دوره ای

و دهها خدمات - محصولات و طرح دیگر تبلیغاتی ویژه انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال کاتالوگ خدمات و محصولات با شماره تماس  09159263347  تماس حاصل فرمایید .
/ 2 نظر / 13 بازدید
روابط عمومی پرسمان قرآنی

با سلام مراسم عزاداری آنلاین در اتاق دین ، جوان ، پرسمان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در مسنجر ال فور برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری مراسم: پنج شنبه 90/9/10 ، ساعت 6 عصر إلی 7:30 چنانچه به مسنجر فارسی ال فور دسترسی ندارید از لینک زیر جهت دانلود و نصب این مسنجر مراجعه کنید: http://www.askquran.ir/showthread.php?t=21718 لطفا به دوستان خود در فضای اینترنت اطلاع رسانی کنید. با تشکر التماس دعا

فرامرز

با سلام در صورت امکان تعرفه و کاتالوگ کارهاتون رو برام ارسال کنین -با سپاس